1. nody

    nody New Member

    photolovegirl.com1376690077311.jpg
    حكم جميله
    إذا لم تعلم أين تذهب , فكل الطرق تفي بالغرض


    يوجد دائماً من هو أشقى منك , فابتسم

    يظل الرجل طفلاً , حتى تموت أمه , فإذا ماتت ، شاخ فجأة

    عندما تحب عدوك , يحس بتفاهته

    إذا طعنت من الخلف , فاعلم أنك في المقدمة

    الكلام اللين يغلب الحق البين

    كلنا كالقمر .. له جانب مظلم

     
    آخر تعديل بواسطة المشرف: ‏13 نوفمبر 2015
  2. جاري تحميل الصفحة...


  3. جودزيلا

    جودزيلا New Member

    رد: حكم رائعه ؛حكم جميله ؛جكم 2022

    إذا اردت ان تكون سعيدا فاربط حياتك باهداف وليس اشخاص فعلا حكمة جميلة ياريت الواحد يقدر ينفذها جزاكي الله خيرا
     
  4. نودى

    نودى New Member

    رد: حكم رائعه ؛حكم جميله ؛جكم 2022

    يوجد دائماً من هو أشقى منك , فابتسم
    انا دايما ماشية بالمبدأ ده فعلا الابتسامة ممكن تفتحلك طرق مكنتش شايفها وانت متشائم
    سبحان من جعل الابتسامة فى وجه اخيك صدقة
    ده دليل على اهمية الابتسامة
     
  5. ايام وعدت

    ايام وعدت New Member

    رد: حكم رائعه ؛حكم جميله ؛جكم 2022

    انا معجبه اىو بل حكم دى بجد حلوه
    بس بردو فى مقوله انا بحبها بتقول
    احفر نفق بمسمار ومتكلمش واحد حمار
     
  6. ايام وعدت

    ايام وعدت New Member

    رد: حكم رائعه ؛حكم جميله ؛جكم 2022


    عندما تحب عدوك , يحس بتفاهته

    إذا طعنت من الخلف , فاعلم أنك في المقدمة

    الكلام اللين يغلب الحق البين

    كلنا كالقمر .. له جانب مظلم
    كمان فى مقوله بتقول يا بنى ادم اجرى جرى الوحوش غير رزئك لم تحوش
     
  7. مسلمة

    مسلمة New Member

    رد: حكم رائعه ؛حكم جميله ؛جكم 2022

    photolovegirl.com1376690077311.jpg
    زى المثل اللى بيقول اللى يشوف بلوت غيرو تهون عليه بلوتو هههههه دنا بقيت فظيعه فى الامثلة دة انا عليا جمل ياسلاااااااااااام
     
  8. هدى

    هدى Administrator

    رد: حكم رائعه ؛حكم جميله ؛جكم 2022

    photolovegirl.com1376690077311.jpg

    ابتسم
    ما اجمل من الابتسامة الى تشق بين الدموع
     
  9. هدى

    هدى Administrator

    رد: حكم رائعه ؛حكم جميله ؛جكم 2022

    photolovegirl.com1376690077311.jpg

    ما اجمل من الابتسامة الى تشق بين الدموع
     

مشاركة هذه الصفحة